sobota, 29 czerwca 2013

Odwieszenie + Liebster Award

Moi drodzy, wróciłam! Rozdział o numerze IV dodam niebawem, a tymczasem chcialabym pozdrowić i podziękować Marysi Opolczyk ( http://myworldisbooks.blogspot.com/ ) za nominowanie mnie do Liebster Award! Dziękuję bardzo, nie spodziewałam się, że moja praca aż tak wam się spodoba.

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania do mnie:
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka i dlaczego właśnie ją wyróżniasz?
Avenged Sevenfold - Fiction. Jej tekst jest bardzo... głęboki? Nie wiem, jak to ująć.
2. Jaki jest Twój ulubiony autor/autorka książek?
Nie mam ulubionego autora, ale ostatnio zainteresowała mnie Tahereh Mafi.
3. Jak masz na imię?
Marta.
4. Ile masz lat?
14.
5. Jaką masz średnią na koniec tego roku szkolnego :D ?
4.8
6. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy i dlaczego akurat ten?
Nie mam ulubionego. Oglądam to, na co akurat mam ochotę.
7. Od kiedy isnieje Twój blog?
W sumie, to nie wiem. Od kilku miesięcy?
8. Wolisz wyjechać na wakacje: w góry czy nad morze?
W góry *.* Wolę patrzeć na śnieg i skały, niż na półnagich grubasów i babcie z rozstępami.
9. Wolisz: czytać książki czy oglądać ekranizacje książek?
Zdecydowanie czytać. Reżyser zawsze coś dodaje od siebie w ekranizacji, a książka jest, nie wiem jak to powiedzieć, taka, jak ją sobie autor wymarzył.
10. Czytasz (znasz) mojego bloga (nie mogłam się powstrzymać xD)?
Wcześniej go nie znałam, ale chyba zacznę czytać.
11. Jak nazywa się Twoja przyjaciółka/przyjaciel?
Wiktoria, mój człowiek
Angela, moja Lama.

Pytania ode mnie:
1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Dlaczyego wybrałaś ten temat, a nie inny?
3. Jesteś za/przeciw małżeństwom homoseksualnym? Dlaczego?
4. Jesteś rasistką?
5. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
6. Jaka jest twoja największa pasja?
7. Jaki stereotyp najbardziej cię złości?
8. Jaka jest twoja ulubiona książka?
9. Gdzie widzisz siebie za pięć lat?
10. Czy łatwo obdarzasz kogoś zaufaniem?
11. Dlaczego? Dlaczego nie?(pytanie nawiązujące do 10)

Nominowani przeze mnie:
neew-beginning.blogspot.com
krewnaszychprzodkow.blogspot.com
huncwockie-tajemnice.blogspot.com
mybooksmylife.blog.pl
weasleyowie.blogspot.com
who-will-protect-me.blogspot.com
byc-huncwotem.blogspot.com
zielonooka-evans.blogspot.com
czasyhuncwotów.blogspot.com
ostatnia-czarownica.blogspot.com
oczy-odzwierciedleniem-duszy.blogspot.com

Jeszcze raz dziękuję Marysi Opolczyk <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz