wtorek, 6 sierpnia 2013

Nowy blog???

Mam ochotę/zamiar/chęć/kaprys założenia nowego bloga. O czymś zupełnie nowym, czego chyba w życiu jeszcze nie czytaliście. Nie wiem, czy pomysł/plan wypali, ale warto spróbować, nie?
Jeżeli w końcu ogarnę bałagan w mojej głowie, to powiem wam, czy na pewno go zakładam, czy nie.

Tego bloga nie zlikwiduję. Acz kolwiek mogę go zawiesić w najbliższej przyszłości (znowu), ale na krótki czas. 
Chyba, że zabraknie mi weny w tym opowiadaniu, to dłuższy czas mnie tutaj nie będzie.

Ale nic jeszcze nie jest pewne.
Trzymajcie kciuki za nowego bloga (na razie za jego pomysł), rozdział o numerze seryjnym 7 i za tego bloga, by przybywało wyświetleń, wpisów i obserwatorów. I możecie również za moją wenę : )
Pozdrawiam, 
Raain Blackburn.

2 komentarze:

  1. serdecznie zapraszam na nowy rozdział ;*
    http://mybooksmylife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPRASZAM WAS BARDZO :C
    Tutaj Raain Blackburn, z nowego konta.
    Jestem na tyle genialna, by zapomnieć hasła do tego konta. Na razie blog jest zawieszony xD
    Ale gdy tylko przypomni mi się hasło, dodaję kilka rozdziałów, bo nie przestaję pisać tego opowiadania!
    Tymczasem założyłam nowego bloga i mam nadzieję, że się wam spodoba:
    http://piata-huncwotka.blogspot.com/
    Taki ff o Harrym Potterze.
    Jeszcze raz przepraszam :C

    OdpowiedzUsuń